r-e-s-p-e-c-t-e!

Tant Zipcar Carsharing, S.A. (“Avancar”) com les seves empreses subsidiàries i filials (a les quals també fem referència amb els pronoms “nosaltres”, “ens”, “’ns” i “nostre(s)/nostra(es)”, o amb l’expressió “grup Zipcar”) respecten la vostra privacitat. En aquesta política de privacitat es descriu la vostra informació personal que recopilem i com la utilitzem. A més a més, s’hi exposen les opcions de què disposeu pel que fa a la utilització, per part nostra, de la vostra informació personal.

Aquesta política de privacitat cobreix tant la recopilació i la utilització d’informació per part nostra quan feu servir avancar.es i els nostres llocs web de la Unió Europea ubicats a zipcar.co.uk, zipcar.fr i zipcar.be, i els llocs d’internet i aplicacions mòbils que hi estan relacionats (d’ara endavant, de manera col·lectiva, els nostres “llocs web”), com la informació de tota mena que recopilem i utilitzem durant el procés de registre a Avancar i la utilització dels nostres serveis. Més endavant s’inclou una llista completa de les empreses del grup Zipcar de la Unió Europea, amb les seves dades de contacte, en què també es detalla el responsable principal del tractament de dades quan feu servir els nostres llocs web. Aquesta política de privacitat no és aplicable als llocs web del grup Zipcar ubicats als EUA i al Canadà (vegeu zipcar.com i zipcar.ca, respectivament). Aquesta política de privacitat tampoc no és aplicable a altres llocs web o aplicacions web o mòbils de tercers, encara que s’hi accedeixi a través dels nostres llocs web (vegeu la política de privacitat concreta que correspon a cada lloc web de tercer). Us preguem que dediqueu el temps que sigui necessari a llegir aquesta política de privacitat, ja que és important que sapigueu com recopilem i utilitzem la vostra informació personal. Quan ens envieu la vostra informació personal, reconeixeu i accepteu que Avancar utilitzarà i comunicarà la vostra informació personal d’acord amb allò que estableix aquesta política de privacitat. Quan es requereixi un consentiment específic en relació amb algun ús o comunicació, Avancar només utilitzarà i comunicarà la informació personal en línia amb el consentiment donat a Avancar. Si no esteu d’acord amb els termes d’aquesta política de privacitat, us preguem que us abstingueu d’enviar informació personal a Avancar.

Aquesta política de privacitat està incorporada a i forma part del Contracte d’Adhesió i de les Condicions d’Ús de Avancar, que regeixen la utilització de avancar.es i de la resta dels nostres llocs web.

Pot ser que de tant en tant modifiquem parts d’aquesta política de privacitat, així que verifiqueu-la de manera periòdica. En cas que fem una modificació que afecti de manera significativa els vostres drets o, en la mesura en què ens estigui permès, que suposi un canvi significatiu en la nostra manera de gestionar la vostra informació personal, us ho notificarem abans que la modificació sigui efectiva mitjançant la publicació d’un anunci destacat en els nostres llocs web, per correu electrònic i/o per correu postal.

Si teniu qualsevol pregunta o dubte sobre la nostra política de privacitat, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres a dpo@zipcar.com o d’alguna de les maneres que es preveuen a l’apartat “Informació de contacte”, al final d’aquesta política de privacitat.

què significa informació personal

En aquesta política de privacitat s’entén per “informació personal” qualsevol informació que us identifiqui com a persona física o que nosaltres puguem combinar amb informació fàcilment disponible per identificar-vos com a persona física.

quina informació personal recopilem i com la fem servir

Els objectius principals per als quals recopilem i emmagatzemem la vostra informació personal són processar la vostra sol·licitud de registre, permetre-us reservar i utilitzar els nostres vehicles, autoritzar pagaments, facturar-vos, respondre les vostres consultes, millorar els nostres productes i serveis, i mantenir el vostre compte amb nosaltres. També farem servir la vostra informació personal quan:

  • Sigui necessari per signar o executar el nostre contracte (per exemple, utilitzarem les vostres dades de contacte i les vostres dades de pagament per subministrar-vos els productes i serveis que vulgueu adquirir).
  • Sigui necessari per complir els requisits legals o reglamentaris (per exemple, revelació d’informació en aplicació de la llei si esteu involucrat en un accident durant la reserva o si patiu alguna pèrdua, dany o robatori del vehicle, o si sou objecte de multes per excés de velocitat, estacionament, peatge o altres sancions de trànsit, o si cometeu qualsevol infracció viària durant la vostra reserva).
  • Sigui necessari per interès general (per exemple, per emprendre mesures d’inspeccions antifrau i per comprovar la identitat dels nostres membres).
  • Haguem rebut el vostre consentiment per fer-ho (per exemple, per enviar-vos missatges de màrqueting directe). Podreu retractar-vos en qualsevol moment utilitzant l’opció d’exclusió voluntària en un missatge de màrqueting o retirar el vostre consentiment en qualsevol moment (a les vostres preferències o a la configuració del compte) o posant-vos en contacte amb nosaltres tal com s’indica al final d’aquesta política de privacitat.
  • Sigui necessari per als objectius dels nostres interessos comercials legítims (sempre que els haguem comparat amb els vostres drets i interessos).

    Entre els nostres interessos legítims trobem: (a) garantir l’administració i la gestió eficaces de la vostra relació amb nosaltres, incloses les reserves que ens pugueu fer; (b) entendre com els nostres membres fan servir els nostres serveis i gestionar la nostra flota de vehicles; (c) fer estudis i anàlisis sobre quins serveis o productes volen els nostres membres o com els agradaria que milloréssim els nostres serveis i productes; (d) entendre com els nostres membres fan servir els nostres llocs web i identificar possibles problemes relacionats amb aquest ús i com podem millorar l’experiència d’ús dels nostres membres; (e) informar els nostres membres sobre els diferents productes i serveis que podem oferir; (f) entendre i respondre els comentaris i suggeriments dels nostres membres; (g) adaptar i personalitzar millor les promocions i avantatges que oferim als nostres membres; (h) evitar, detectar o investigar l’ús no autoritzat dels nostres vehicles i sistemes, i garantir que ens ajustem a la llei i a les nostres polítiques, i (i) gestionar eventuals controvèrsies i accidents i rebre assessorament legal o professional.

A continuació proporcionem informació més detallada sobre la informació que recopilem i emmagatzemem, i per què la fem servir.

Quan utilitzeu els nostres llocs web, els nostres servidors registren de manera automàtica determinada informació sobre el vostre ús dels nostres llocs web, com ara la vostra adreça IP, el vostre tipus de navegador, sistema operatiu, idioma de navegació i proveïdor de serveis. També recopilem informació sobre les vostres activitats en els nostres llocs web, com per exemple les pàgines que visiteu o els anuncis o enllaços en què feu clic. Utilitzem aquesta informació amb diverses finalitats, sempre que hi hagi un interès legítim per fer-ho, com per exemple: millorar els nostres serveis, desenvolupar nous serveis sobre la base de les conclusions extretes de la vostra activitat; identificar productes i accions de màrqueting que puguin interessar-vos; personalitzar el nostre servei d’acord amb les vostres preferències, i fer anàlisis estadístiques i recerca per tal de poder entendre millor els nostres membres i els productes/serveis que volen. També utilitzem aquesta informació per proporcionar i adaptar els nostres serveis tenint en compte les capacitats tècniques dels nostres usuaris, així com per identificar temes relacionats amb el lloc web i amb l’experiència que hi tenen els usuaris.

Adreces IP i més informació recopilada de manera automàtica: Quan visiteu els nostres llocs web, és possible que agafem la vostra adreça IP per ajudar-nos a diagnosticar problemes en els nostres sistemes, per administrar el sistema, per comunicar informació agregada als nostres socis comercials i per auditar l’ús del nostre lloc web. En circumstàncies concretes, podem utilitzar les adreces IP per ajudar-nos a identificar-vos per protegir el nostre servei, lloc web, usuaris o altres elements. També agafem informació sobre el tipus de navegador que utilitzeu, el vostre proveïdor de serveis d’Internet (ISP), les pàgines d’origen/sortida, les pàgines visualitzades en el nostre lloc web, el vostre sistema operatiu, el segell de data/hora i/o l’historial detallat de clics per analitzar tendències als agregats i administrar el lloc web.

Recreació de sessió: Quan visiteu el nostre lloc web, també pot ser que recollim informació sobre la vostra sessió de navegació en el lloc web, incloses quines pàgines heu visitat i els formularis del lloc web que heu emplenat. Examinem aquesta informació per identificar qualsevol problema tècnic en el funcionament dels nostres llocs web i per millorar-ne la interfície d’usuari. Si un tercer ens ajuda amb aquest servei, la informació es transmetrà a aquest tercer amb aquesta finalitat.

Analítica mòbil: Quan descarregueu i utilitzeu les nostres aplicacions, pot ser que utilitzem software d’analítica mòbil que ens ajudi a entendre millor la funcionalitat de la nostra app en el vostre dispositiu mòbil. Les nostres anàlisis poden recollir la freqüència amb què feu servir l’app, com la feu servir, l’ús agregat, dades de rendiment i d’on us heu descarregat l’app.

GPS mòbil i notificacions automàtiques: Sempre que ens ho permeteu, mentre utilitzeu la nostra app pot ser que recollim marcadors d’ubicació fent ús del sistema GPS del vostre dispositiu. Conèixer aproximadament on sou ajudaria l’app a oferir-vos un millor servei, com ara trobar l’establiment Avancar que tingueu més a prop. Aquesta informació també ens podria facilitar la tramesa de notificacions automàtiques o altres comunicacions en funció de la vostra ubicació (per exemple, ofertes especials que tingueu a prop), i proporcionar-vos alguns serveis, com ara les notificacions per a la devolució, la facilitació d’informació sobre la ubicació del vehicle, etc. Només compartirem aquesta informació amb proveïdors tercers per tal de poder-vos oferir aquests serveis. Per garantir que rebeu notificacions adequades, necessitarem recollir una determinada informació sobre el vostre dispositiu, com ara el sistema operatiu i la informació d’identificació d’usuari. Si preferiu deixar de compartir la vostra ubicació i de rebre notificacions automàtiques de l’aplicació, podeu ajustar en qualsevol moment els paràmetres de configuració del vostre dispositiu mòbil per desactivar la transmissió de dades de geolocalització o aturar la transmissió de notificacions automàtiques.

Avancar recopila informació que ens envieu de manera voluntària. Això pot incloure el vostre nom, l’adreça de correu electrònic, l’adreça postal, el número de telèfon o una fotografia vostra o del vostre document d’identitat. També inclou informació del vostre perfil o informació que ens faciliteu a través d’un missatge de correu electrònic o similar, d’una trucada telefònica o a través d’altres mitjans. És possible que enregistrem o supervisem les vostres trucades telefòniques i la correspondència que mantingueu amb nosaltres a efectes de control de la qualitat, de formació i altres objectius semblants. Utilitzem aquesta informació per tal d’oferir-vos els nostres serveis i la gestió del vostre compte, d’acord amb allò que s’indica a altres apartats d’aquesta política de privacitat.

Si sol·liciteu el vostre registre a Avancar, registrar-vos-hi i utilitzar els nostres serveis, recopilarem informació personal a mida que avanceu per les diferents etapes del nostre procés de sol·licitud, contracte d’adhesió i procés de reserva.

Quan us convertiu en membre de Avancar o feu una reserva, recopilem informació per tal d’oferir-vos els nostres serveis (per exemple, dur a terme una reserva de vehicle, proporcionar els extres eventuals sol·licitats, rebre pagaments, preautoritzacions i/o fiances, i oferir descomptes i ofertes o altres avantatges) i perseguir els nostres interessos comercials legítims (per exemple, recerca i desenvolupament de nous productes i serveis, i execució dels drets que ens puguin correspondre d’acord amb el Dret). La informació recopilada pot incloure:

  • Nom
  • Adreça de correu electrònic (per posar-nos en contacte)
  • Domicili (per compliment de Avancard o facturació)
  • Noms d’usuari, contrasenyes i preferències de compte (per administrar el vostre compte)
  • Dades de l’empresari i adreça comercial (si sou membre d’una filial Avancar for Business)
  • Números de telèfon en què puguem localitzar-vos
  • Data de naixement (per validar el carnet de conduir i garantir el compliment dels requisits legals)
  • Sexe (per validar el carnet)
  • Informació del pagament, com ara els detalls de la vostra targeta de crèdit o de dèbit (per processar el pagament)
  • Informació sobre el permís de conduir o altres documents d’identitat expedits per les autoritats governamentals (per validar el carnet i garantir el compliment dels requisits legals)
  • Altres formes d’identificació amb foto, com el passaport o el document nacional d’identitat, quan el vostre carnet de conduir no inclogui foto o aquesta sigui irreconeixible
  • Una foto vostra (per validar el carnet i garantir el compliment dels requisits legals)
  • Professió (per validar el carnet i garantir el compliment dels requisits legals)
  • Número d’identificació fiscal (per validar el carnet i garantir el compliment dels requisits legals)
  • Si heu estat al país durant un període de temps determinat (per validar el carnet i garantir el compliment dels requisits legals)
  • Codis especials d’afiliació o de cupó (si sol·liciteu beneficiar-vos d’una oferta concreta)
  • També s’hi podrien incloure aquestes sol·licituds i preferències especials:
    • Les vostres preferències relatives a extres opcionals, com ara exempcions de càrrecs per danys
    • Estacions Avancar preferents
    • Altra informació que pot ser necessària per proporcionar-vos un vehicle i/o prestar-vos serveis

Com a part de la vostra sol·licitud o afiliació com a membre, també podem recollir informació com ara el vostre historial de conducció dels òrgans reguladors o de terceres persones.

Quan ens indiqueu que necessiteu un vehicle adaptat o algun altre dispositiu d’assistència a la conducció, utilitzarem aquesta informació per proporcionar-vos el servei sol·licitat, sempre que hagueu donat el vostre consentiment explícit perquè utilitzem la informació o: (1) el seu ús sigui necessari per protegir els vostres interessos vitals en una situació d’emergència o els d’una altra persona; (2) ja heu fet pública la informació rellevant; (3) l’ús és necessari o està relacionat amb reclamacions legals o procediments judicials, o (4) l’ús és necessari per interessos públics substancials, com per exemple per garantir la seguretat a la carretera.

En relació amb el vostre registre, recopilarem informació sobre el lloc i el moment en què busqueu, reserveu o recolliu un vehicle, el lloc i el moment en què el retorneu, les preferències d’assegurança o exempcions, el consum de combustible, el quilometratge, l’historial d’accidents i informació relativa als vehicles de Avancar i l’ús que en feu. Aquesta informació és necessària per oferir-vos els serveis que sol·liciteu en virtut del contracte com a membre o per perseguir els nostres interessos comercials legítims (per exemple, per supervisar l’ús de la nostra flota de vehicles).

De vegades, combinarem la informació personal que ens envieu amb informació rebuda d’altres fonts, de manera que us puguem oferir una experiència més personalitzada. Aquesta informació pot incloure el vostre nom, informació de contacte, dades de reserva i informació que sigui rellevant per a la vostra reserva. Aquestes terceres parts inclouen:

  • Universitats, si utilitzeu un compte afiliat
  • El vostre cap o associació, si utilitzeu un compte d’empresa/associació
  • Els nostres concessionaris i els nostres afiliats, per tal de crear un compte de membre afiliat de Avancar o si feu una reserva en un lloc servit pels nostres afiliats o concessionaris per a reserves en un altre lloc cobert per nosaltres
  • La policia i altres cossos i forces de seguretat, si us veiem implicats en un accident durant la vostra reserva; patiu pèrdues, danys o el robatori del vehicle; sou objecte de multes per excés de velocitat, estacionament, peatge o altres sancions de trànsit, o si cometeu qualsevol infracció de trànsit durant la vostra reserva.

En cas que, durant la reserva, patiu pèrdues o danys, el vehicle sigui robat o es produeixi alguna avaria mecànica, recopilarem informació sobre aquest incident, com per exemple la vostra denúncia i l’informe policial o de tercers, incloent-hi informació detallada sobre els implicats i sobre la naturalesa de les lesions personals i/o els danys materials al vehicle, així com els extres opcionals. Utilitzarem aquesta informació per donar-vos serveis (per exemple, en virtut del contracte de filiació i/o dels termes de qualsevol extra opcional, com ara l’exempció de càrrecs per danys); per perseguir els nostres interessos comercials legítims (per exemple, recuperar els costos derivats de les eventuals pèrdues o danys provocats al vehicle); per complir les obligacions legals que ens siguin imputables (per exemple, notificar degudament l’incident a les autoritats corresponents), i per formular, exercir o defensar les reclamacions judicials que puguin derivar-se d’aquest incident.

Així mateix, recopilarem informació sobre les multes per excés de velocitat, estacionament, peatge o altres sancions de trànsit que pugueu contraure, o les infraccions de trànsit que pugueu cometre durant la reserva, quan aquesta informació ens sigui facilitada pels cossos i forces de seguretat. Utilitzarem aquesta informació per gestionar la multa o infracció en qüestió, d’acord amb allò que s’estableix en el vostre contracte de filiació amb nosaltres.

Quan ens truqueu o envieu missatges (des de qualsevol telèfon) o ens envieu correus electrònics, és possible que enregistrem o supervisem la comunicació a efectes de control de la qualitat, de formació o d’altres de caràcter anàleg.

A més de les finalitats enumerades anteriorment, utilitzem aquesta informació per entendre millor els nostres membres i estar en condicions d’oferir-los les ofertes pertinents.

Us preguem que tingueu en compte que, en determinades circumstàncies en què no ens proporcioneu la informació personal que us requerim, no podrem proporcionar-vos els productes i serveis inclosos en el nostre contracte o potser no podrem complir alguna de les nostres obligacions legals. Per exemple, quan reserveu un vehicle amb nosaltres us sol·licitarem informació com ara el vostre nom, adreça, informació sobre el pagament i el carnet de conduir. Si no ens proporcioneu aquesta informació no podrem proporcionar-vos el vehicle. Si es produeix aquesta situació, us ho comunicarem i us farem saber quines conseqüències tindrà el fet que no ens proporcioneu aquesta informació personal.

Quan valideu les dades del carnet de conduir o realitzeu altres comprovacions de la identitat, pot ser que prenguem decisions automatitzades. En cas que no estigueu d’acord amb la decisió, teniu dret a impugnar-la posant-vos en contacte amb nosaltres, per la qual cosa podreu fer ús de les dades indicades al final d’aquesta política de privacitat.

Quan ho permeti la legislació local, Avancar pot utilitzar tecnologia de sistema de posicionament global (GPS), telemàtica de seguiment de dades i antirobatori, que fan ús del GPS. El sistema GPS és una xarxa de satèl·lits que ens permetrà determinar la ubicació (latitud i longitud) dels vehicles Avancar durant la reserva. A més, els vehicles Avancar també poden disposar d’un dispositiu de bord capaç de supervisar l’estat del vehicle en tot moment, inclosa la seva ubicació durant la reserva. Aquesta informació es transmetria a Avancar i s’emmagatzemaria. Si escau, Avancar utilitzarà aquesta informació per a diversos interessos legítims, així com en relació amb el compliment del nostre contracte. Per exemple, podem supervisar o emmagatzemar dades del vehicle o del GPS per ajudar-vos a trobar un cotxe que hagueu reservat, oferir-vos assistència en carretera i localitzar vehicles Avancar perduts o robats.

En cas que s’utilitzi, la tecnologia telemàtica de seguiment de dades ens permet supervisar el comportament de conducció dels membres per ajudar a reduir el frau o en situacions d’accident. A més a més, fent ús de dades agregades i anònimes, és possible extreure conclusions sobre com s’utilitza Avancar. Tenim un interès legítim a utilitzar la informació d’aquesta manera i, a més, l’ús responsable dels vehicles redunda en l’interès general.

Avancar podria tenir accés a sistemes de videovigilància i a càmeres, segons indiquen els senyals instal·lats a les diferents ubicacions del grup Avancar, que registren l’activitat a les nostres estacions Avancar.

privacitat de menors

En cap cas sol·licitem ni recopilem de manera intencionada informació susceptible d’identificar com a persona física menors de 16 anys. Si teniu 16 anys o menys, us prohibim que ens envieu informació personal o que us subscrigueu a serveis. Si creieu que podríem estar en possessió d’informació de o sobre persones menors de 16 anys, us preguem que us poseu en contacte amb nosaltres.

on conservem la informació personal

Reserves

Com que oferim la possibilitat de reservar vehicles i beneficiar-se dels nostres serveis a diverses ubicacions d’arreu del món, podem transferir la vostra informació personal a les nostres filials i concessionaris independents en aquestes ubicacions, per tal de donar compliment a la vostra reserva i/o de celebrar un contracte de filiació. El lloc exacte on es transferiran les vostres dades personals dependrà de la ubicació de la reserva.

Alguns dels països externs a la UE als quals es pot transferir informació personal a aquests efectes no es beneficien d’una decisió emesa per la Comissió Europea sobre el caràcter adequat de la protecció proporcionada a la informació de caràcter personal en aquest país. Podeu trobar detalls sobre aquests països en concret a https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/adequacy-protection-personal-data-non-eu-countries_es .

Aquestes transferències es fan ja sigui perquè són necessàries per executar un contracte del que sereu part, o per adoptar mesures precontractuals. De manera alternativa, el caràcter adequat de la protecció de les dades es garanteix mitjançant la subscripció de clàusules estàndard de protecció de dades entre nosaltres i el destinatari corresponent. Podeu sol·licitar una còpia d’aquestes clàusules estàndard de protecció de dades a través del nostre delegat de protecció de dades a l’adreça indicada a l’apartat “Informació de contacte”.

Activitat comercial

De manera addicional, la informació que rebem podria transferir-se a proveïdors de serveis informàtics que actuen en representació nostra, i ser emmagatzemada per ells. També transferim informació a diversos proveïdors d’aplicacions comercials. Aquests proveïdors estan ubicats sobretot als Estats Units.

Els Estats Units no es beneficien d’una decisió emesa per la Comissió Europea sobre el caràcter adequat de la protecció proporcionada a la informació de caràcter personal. El caràcter adequat de la protecció de les dades es garanteix, per contra, mitjançant la subscripció de clàusules estàndard de protecció de dades entre nosaltres i el tercer que correspongui. Podeu sol·licitar una còpia a través del nostre delegat de protecció de dades a l’adreça que s’indica a l’apartat “Informació de contacte”.

Tenint en compte el caràcter internacional del nostre negoci, també transferim informació dins del perímetre de societats del grup Zipcar, ja que el grup duu a terme determinades activitats fent ús de serveis informàtics compartits. Les transferències des de dins de la Unió Europea a aquests efectes es realitzen fonamentalment als Estats Units, encara que també es poden realitzar a altres països. Ni els Estats Units ni molts altres països ubicats fora de la Unió Europea es beneficien d’una decisió emesa per la Comissió Europea sobre el caràcter adequat de la protecció proporcionada a la informació de caràcter personal en el país en qüestió. El caràcter adequat de la protecció de les dades es garanteix, per contra, mitjançant la subscripció de clàusules estàndard de protecció de dades entre nosaltres i el destinatari. Podeu sol·licitar una còpia a través del nostre delegat de protecció de dades a l’adreça indicada a l’apartat “Informació de contacte”.

quins períodes de conservació apliquem a la vostra informació

Conservarem la vostra informació durant el període que sigui necessari, sempre dins del que és raonable. Dependrà, entre d’altres, de factors com l’existència de reserves en el futur pròxim o en el passat, o de si teniu un compte amb nosaltres o heu interactuat amb ofertes recents. També conservarem la vostra informació si és necessari per complir els requisits legals i en matèria de comptabilitat o comunicació d’informació.

A continuació s’indiquen els criteris que podríem utilitzar per definir el període de conservació en relació amb determinades categories de dades:

  • L’antiguitat com a usuari de Avancar
  • La freqüència de reserves o la data de la reserva més recent
  • L’existència d’obligacions legals o contractuals que ens imposin determinats períodes de conservació de les dades
  • L’existència de reclamacions judicials o financeres pendents de resolució que facin referència a alguna reserva realitzada amb nosaltres o que estiguin relacionades d’una altra manera amb la nostra relació
  • L’estipulació de períodes de conservació específics a les lleis o reglaments aplicables
  • La inclusió de la informació personal en una categoria especial, cas en què el normal és que sigui aplicable un període de conservació més reduït
  • Les expectatives de conservació existents en el moment en què se’ns van subministrar les dades

a quins tercers es pot transferir informació personal

Llevat en cas d’acord amb allò que s’estableix en aquesta política de privacitat, Avancar s’abstindrà de compartir la vostra informació personal amb tercers externs al grup Zipcar excepte en cas que sigui necessari per prestar els serveis de Avancar o per executar una transacció que hagueu sol·licitat, o en altres circumstàncies amb el vostre consentiment.

Comunicarem la vostra informació personal dins del perímetre del grup Zipcar per poder prestar el millor servei possible a tot el grup. La resta de societats del grup estan obligades a mantenir i utilitzar la vostra informació d’acord amb aquesta política de privacitat.

Avancar podrà utilitzar i compartir la vostra informació personal i les dades del vehicle a organitzacions tant afiliades com no afiliades d’acord amb això:

Destinatari tercer Objecte de la comunicació Base legal per al tractament
Entitats emissores de targetes de crèdit per rebre el pagament que heu realitzat
  • Processar pagaments i reemborsaments
  • Realitzar comprovacions en matèria de lluita contra el frau
  • Gestionar el cobrament de deutes
  • Compliment del contracte
  • Interessos legítims
Proveïdors de serveis informàtics, inclosos proveïdors de plataformes informàtiques i proveïdors de serveis d’analítica web, per complir el nostre contracte, entendre com utilitzeu els nostres serveis i millorar el nostre negoci
  • Donar suport als nostres sistemes i infraestructures informàtics
  • Prestar serveis de manteniment als nostres sistemes i infraestructures informàtiques
  • Possibilitar la prestació de serveis d’allotjament de dades i altres serveis de tractament de dades
  • Prestar serveis d’analítica relacionats amb l’ús, per part vostra, del nostre lloc web per tal d’identificar possibles millores i/o problemes tècnics o amb la interfície d’usuari en relació amb el lloc web
  • Interessos legítims
Gestor de compte d’empresa o universitat, per proporcionar-vos els avantatges associats a un programa d’empresa o universitat, entendre com feu servir els nostres serveis i millorar el nostre negoci Si feu reserves amb un compte d’empresa o un altre compte similar, associat a una entitat comercial, podrem compartir informació personal amb l’organització que gestioni el compte en el marc de la seva pròpia activitat. Si voleu més informació sobre les pràctiques d’aquestes entitats en matèria de privacitat, us recomanem que consulteu les seves polítiques o altres comunicacions en aquest àmbit
  • Compliment del contracte
  • Interessos legítims
El vostre cap o organització, per tal de proporcionar-vos els beneficis d’un programa o associació corporatiu o els avantatges associats a un programa d’empresa o associació, per entendre com utilitzeu els nostres serveis i per millorar el nostre negoci
  • Verificar els carnets de conduir i altres documents d’identitat emesos pel Govern
  • Verificar que es reuneixen els requisits necessaris per utilitzar el compte designat i els codis de descompte
  • Connectar amb els vostres comptes empresarials i comercials
  • Compliment del contracte
  • Interessos legítims
Concessionaris/franquiciats independents i proveïdors de xarxa, per complir el nostre contracte, entendre com utilitzeu els nostres serveis i millorar el nostre negoci
  • Realitzar i confirmar la reserva
  • Connectar amb els vostres comptes empresarials i comercials
  • Facilitar l’assistència de navegació o la planificació d’itinerari
  • Prestar assistència als membres
  • Resoldre infraccions d’estacionament, de trànsit o de peatge
  • Processar reclamacions relacionades amb accidents i/o lesions
  • Prestar serveis d’assistència en carretera
  • Protegir o defensar els nostres drets o el nostre benestar, el dels nostres treballadors, membres o d’altres persones
  • Verificar els criteris del conductor en el cas dels conductors qualificats
  • Compliment del contracte
  • Interessos legítims
  • Obligació legal
  • Consentiment
Institucions públiques, organismes reguladors i cossos i forces de seguretat, per complir les nostres obligacions legals
  • Verificar el vostre carnet de conduir i garantir que compleix els nostres criteris de conducció segura
  • Segons allò que sol·licitin aquestes entitats, sempre que la comunicació estigui permesa o sigui obligatòria d’acord amb el Dret
  • Adoptar mesures en relació amb activitats il·legals, infraccions de trànsit o vulneracions de les condicions de servei
  • Quan considerem de bona fe que hi ha una emergència que posa en risc la vostra seguretat o la d’una altra persona
  • Segons estigui permès o sigui obligatori, en altres circumstàncies d’acord amb el Dret
  • Requisit legal
  • Interessos legítims
Asseguradores i gestores de sinistres, pel que fa a qualsevol producte d’assegurança que adquiriu en relació amb la vostra reserva
  • Subministrar el producte d’assegurança que heu sol·licitat i prestar els serveis que hi estan relacionats
  • Gestionar les reclamacions que es puguin formular en virtut de la pòlissa d’assegurances corresponent
  • Compliment del contracte
  • Interessos legítims

A més a més, podríem transmetre o cedir la vostra informació personal a tercers com a resultat de, o en relació amb, una venda, fusió, consolidació, canvi de control, transmissió d’actius, procediment concursal, reorganització o liquidació. O, en cas que ens veiem implicats en la defensa d’una demanda judicial, podria comunicar-se a tercers informació vostra que sigui pertinent per a la demanda com a resultat de, o en relació amb, l’expedient judicial relacionat.

Hi ha la possibilitat que, d’acord amb l’apartat “Màrqueting directe”, compartim la vostra informació amb socis comercials i promocionals (sempre que hàgiu donat el vostre consentiment a aquesta comunicació d’informació) per enviar-vos informació sobre productes i serveis que us puguin interessar. Si decidiu que ja no voleu rebre aquest tipus de missatges promocionals y de màrqueting, visiteu l’apartat “Màrqueting directe” per saber com sol·licitar-ne l’exclusió.

Les vostres dades personals es podran compartir quan hagin estat anonimitzades i agregades, ja que en aquest cas la informació ja haurà perdut el caràcter personal.

concessionaris independents

Les reserves de determinats vehicles Avancar es podran gestionar a través de concessionaris tercers independents que no siguin propietat de Avancar ni que estiguin controlats per aquesta, cas en què aquesta política de privacitat no s’aplicarà. Els concessionaris independents poden recopilar informació personal i utilitzar-la per als seus propis fins. Avancar no controla l’ús de la informació personal realitzat pels concessionaris independents. Pel que fa a les transaccions amb targeta de crèdit, és possible que sigui un concessionari independent, i no Avancar, qui reculli i tracti les dades de la targeta de crèdit i rebi els pagaments corresponents als serveis de Avancar. En aquest cas, el concessionari independent estarà subjecte a la normativa comercial de l’entitat processadora de targetes de crèdit de la vostra elecció. Aquesta política de privacitat tampoc serà aplicable al lloc web de cap concessionari independent. A més a més, aquests concessionaris podran utilitzar campanyes de correu electrònic i altres mètodes de captació per telèfon, mitjans electrònics o correu directe sense el nostre consentiment ni coneixement, i són els únics responsables tant del contingut en qüestió com dels mètodes utilitzats per identificar i posar-se en contacte amb els destinataris

màrqueting directe

Avancar podrà utilitzar la informació personal que ens faciliteu amb finalitats de màrqueting directe, per oferir actualitzacions, butlletins de notícies, actes, ofertes o altres comunicacions que considerem que us poden interessar. Només ho farem amb el vostre consentiment o, per contra, quan tinguem un interès legítim per fer-ho i estigui permès en virtut del Dret aplicable.

Pot ser que compartim informació personal amb tercers que ens ajudin en el marc dels nostres projectes promocionals i de màrqueting, o amb la tramesa de comunicacions de màrqueting.

Si no voleu rebre correus electrònics, missatges de text, correspondència i altres comunicacions de caràcter promocional i de màrqueting procedents de Avancar o dels nostres socis promocionals que pugueu estar rebent d’acord amb aquest apartat, la manera més fàcil d’aconseguir-ho és utilitzar alguna de les vies següents:

  • Connectar-vos al vostre compte i actualitzar el vostre perfil
  • Fer clic a “Cancel·lar la subscripció” al peu d’un correu electrònic que us haguem enviat
  • Anar al nostre apartat “Informació de contacte” i enviar un correu electrònic al representant que preferiu

En cas de sol·licitar que se us exclogui de la tramesa de missatges promocionals i de màrqueting, pot ser que us continuem contactant per tractar aspectes relacionats amb la nostra relació comercial, com per exemple l’estat del compte i les actualitzacions d’activitat, enquestes relatives a productes i serveis que us haguem subministrat després de la reserva, confirmacions de reserva o respostes a consultes o queixes, així com altres comunicacions similars.

Si voleu tancar el compte, deixar de mantenir una relació comercial amb Avancar, o que Avancar deixi per altres motius de recopilar, utilitzar o comunicar la vostra informació personal, us preguem que us poseu en contacte amb el Servei a l’Usuari d’acord amb allò que estableix l’apartat “Informació de contacte”.

També us recomanem que consulteu els vostres drets, que s’exposen a l’apartat “Entendre els vostres drets”.

cookies, publicitat i continguts personalitzats

Utilitzem eines de tercers per fer que la publicitat que us mostrem al nostre lloc web sigui més pertinent i interessant. En aquest sentit, utilitzem cookies, web beacons o tecnologies similars per recopilar informació sobre el vostre comportament de navegació (si voleu informació més detallada sobre el tema, consulteu la nostra Política de cookies al final d’aquesta política de privacitat) i oferir-vos anuncis basats en els vostres interessos.

Utilitzem cookies que identifiquen el vostre navegador o dispositiu. A més, mentre visiteu el nostre lloc web, recopilen i emmagatzemen informació sobre com l’utilitzeu. Si voleu més informació sobre cookies, sobre els tipus de cookies que utilitzem i sobre com les utilitzem, consulteu la nostra Política de cookies.

Avancar també pot recórrer a proveïdors tercers de xarxa publicitària i altres proveïdors de serveis que ens ajudin a presentar ofertes i continguts personalitzats a diverses plataformes, entre les quals Internet o els nostres llocs web. Aquests proveïdors utilitzen cookies, web beacons o tecnologies similars en el vostre ordinador per facilitar la presentació, el direccionament i la medició de l’eficàcia dels seus continguts i publicitats, fent ús de dades recollides al llarg del temps i a totes les seves xarxes de pàgines web per determinar o predir les característiques i preferències del públic. Pot ser que compartim informació vostra de caràcter no personal (com l’edat i el codi postal) amb determinats proveïdors de xarxa publicitària i serveis per ajudar-los a oferir continguts i publicitats més pertinents a través de les seves xarxes. L’ús de cookies, web beacons o tecnologies similars per part de proveïdors de xarxa publicitària i contingut es regeix per les seves pròpies polítiques de privacitat, no per la nostra.

Podríem utilitzar software d’analítica com, per exemple, Adobe Analytics, Google Analytics i d’altres per estar en condicions d’entendre millor la funcionalitat del software inclòs en els nostres llocs web i aplicacions instal·lats en el vostre dispositiu. Aquestes eines de software registren informació tècnica, per exemple sobre el vostre dispositiu, així com informació d’ús, per exemple la freqüència d’ús del nostre lloc web o aplicació, les prestacions que feu servir o no en el lloc web o aplicació, les pàgines que visiteu en el lloc web, l’ús agregat, dades de rendiment, el lloc de descàrrega de l’aplicació i informació sobre la vostra visita al lloc web, per exemple l’historial detallat de clics URL cap a, en el i des del nostre lloc web. La nostra política de cookies inclou informació addicional sobre aquestes eines.

Els nostres llocs web inclouen enllaços a altres llocs web o aplicacions mòbils amb unes pràctiques en matèria de privacitat que poden diferir de les de Avancar. Si envieu informació personal a qualsevol d’aquests llocs web, la vostra informació es regirà per les seves polítiques de privacitat. Us recomanem que llegiu amb atenció la política de privacitat de qualsevol lloc web que visiteu o aplicació mòbil que feu servir.

entendre els vostres drets

Gaudiu de determinats drets en relació amb la vostra informació personal. A continuació incloem informació més detallada sobre la disponibilitat d’aquests drets i sobre les modalitats aplicables al vostre exercici.

Alguns d’aquests drets només seran aplicables en determinades circumstàncies. Si voleu exercir algun d’aquests drets o rebre informació sobre el tema, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres a dpo@zipcar.com o d’alguna de les maneres que es preveuen a l’apartat “Informació de contacte” inclòs al final d’aquesta política de privacitat.

Accés: teniu dret a preguntar-nos si estem tractant informació vostra i, en cas afirmatiu, podeu sol·licitar l’accés a la vostra informació personal. D’aquesta manera podreu rebre una còpia de la informació personal que conservem sobre la vostra persona i d’informació concreta sobre el tema per assegurar-vos que l’estem tractant de manera legal.

Correcció: teniu dret a sol·licitar que es corregeixi qualsevol informació personal incompleta o inexacta que puguem conservar

Supressió: teniu dret a demanar-nos que eliminem o excloem informació personal en determinades circumstàncies. També hi ha casos excepcionals en què podem denegar una sol·licitud de supressió, per exemple quan les dades personals siguin necessàries per complir la legislació o en relació amb reclamacions.

Limitació: teniu dret a demanar-nos que suspenguem el tractament de determinada informació personal vostra, per exemple si voleu que en confirmem l’exactitud o el motiu del seu tractament.

Transferència: podeu sol·licitar la transferència a una altra banda d’informació personal vostra.

Dret a definir directrius pòstumes: Quan ho permeti específicament la vostra legislació local, tindreu dret a definir directrius en matèria d’emmagatzematge, d’eliminació i de comunicació de les vostres dades personals després de la vostra mort.

Oposició: en aquells casos en què estem tractant informació personal sobre la base d’un interès legítim (o el d’un tercer), podeu impugnar aquest interès. Això no obstant, pot ser que continuem tenint dret a tractar la vostra informació sobre la base dels nostres interessos legítims, o quan aquest tractament sigui pertinent per a reclamacions judicials. També teniu dret a oposar-vos-hi quan estem tractant la vostra informació personal amb finalitats de màrqueting directe.

Decisions automatitzades: podeu impugnar qualsevol decisió automatitzada presa quan aquesta tingui un efecte jurídic o un altre efecte substancial de caràcter similar, i demanar que es reconsideri.

Si voleu exercir algun d’aquests drets, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres a dpo@zipcar.com o d’alguna de les maneres previstes a l’apartat “Informació de contacte”, inclòs al final d’aquesta política de privacitat.

A més a més, teniu dret a presentar una reclamació davant d’una autoritat de control, en particular a l’estat membre de la Unió Europea en què posseïu la residència habitual, en què nosaltres estem radicats o on hagi tingut lloc la presumpta vulneració de la legislació en matèria de protecció de dades. Al Regne Unit podeu presentar una reclamació davant de la Information Commissioner's Office (tel.: 0303 123 1113 o a www.ico.org.uk). A França podeu presentar una reclamació a la Commission Nationale de l’Informatique et des Libertés (tel.: +33 1 53 73 22 22 o a www.cnil.fr). A Espanya podeu presentar una reclamació a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (tel. +0034 901100099 o a www.agpd.es). A Bèlgica podeu presentar una reclamació a la Commission de la Protection de la Vie Privée (tel.: +32 (0)2 274 48 00) o a www.privacycommission.be).

Avancar es compromet a oferir-vos accés a la vostra informació en condicions raonables i pràctiques, per tal que pugueu detectar qualsevol inexactitud. Si sou usuari de Avancar, podeu examinar i corregir la informació personal fent clic al botó “my stuff” [les meves coses] i navegant per les pàgines “my account” [el meu compte], “my reservations” [les meves reserves] i “my statement” [el meu estat]. Si voleu accedir, suprimir i/o corregir una altra informació personal conservada per Avancar, també us podeu posar en contacte amb nosaltres d’alguna de les maneres indicades més avall, i contestarem la vostra sol·licitud en un termini de 30 dies (o abans si així ho exigeix la legislació aplicable).

Us preguem que us poseu en contacte amb nosaltres si voleu cancel·lar el vostre compte o sol·licitar que deixem d’utilitzar la vostra informació per prestar-vos serveis. Conservarem i utilitzarem la vostra informació segon sigui necessari per donar compliment a les nostres obligacions legals, resoldre controvèrsies i executar els nostres contractes. També podríem conservar i utilitzar la vostra informació per fer-vos ofertes promocionals (sempre que tinguem dret a fer-ho), excepte en cas que hagueu sol·licitat l’exclusió de la recepció d’aquest tipus de comunicacions.

quines mesures de seguretat s’utilitzen per protegir la meva informació personal

La seguretat de la vostra informació personal ens preocupa. Adoptem mesures raonables per garantir que la vostra informació està protegida davant de qualsevol ús, accés, comunicació, modificació, destrucció o pèrdua no autoritzats. Pel que fa a la informació financera o de pagament, utilitzem tallafocs i xifrat de seguretat de la capa de transport (TLS). Encara que ens prenem molt seriosament la seguretat, cap sistema és 100 % segur i, com qualsevol altra organització, no estem en condicions de garantir del tot la protecció de la vostra informació personal.

En cap cas sol·licitem informació financera o de pagament, com el vostre número de targeta de crèdit, contrasenya, número de compte o número PIN, en un correu electrònic, missatge o qualsevol altra comunicació que us puguem enviar. Us preguem que verifiqueu sempre que qualsevol lloc web en què se us demani informació financera o de pagament en relació amb les nostres reserves o serveis sigui operat pel grup Zipcar. En cas que rebeu una sol·licitud sospitosa, no faciliteu cap informació i denuncieu-ho posant-vos en contacte amb algun dels nostres representants del Servei a l’Usuari que s’indiquen a l’apartat “Responsables del tractament” i “Dades de contacte per país”.

Us responsabilitzeu de mantenir en condicions de seguretat la contrasenya del vostre compte, els números d’usuari i els números PIN. No compartiu aquesta informació amb ningú. En cas que es produeixi un ús no autoritzat o un altre tipus d’infracció de seguretat utilitzant les vostres dades, comuniqueu-nos-ho tan ràpid com us sigui possible utilitzant la informació de contacte del Servei a l’Usuari que s’indica més avall.

com es pot modificar aquesta política de privacitat

Aquesta política de privacitat es pot modificar ocasionalment, per la qual cosa us recomanem que la consulteu amb freqüència. Les modificacions d’aquesta política de privacitat s’anunciaran al nostre lloc web o a través de mitjans similars durant un període de temps raonable tant prèviament com posteriorment a l’entrada en vigor de la modificació.

informació de contacte

A la taula següent s’enumeren els responsables del tractament en cas que realitzeu una reserva o visiteu la versió local dels nostres llocs web en aquests països.

També us podeu posar en contacte amb el nostre delegat de protecció de dades per abordar qualsevol qüestió o pregunta que pugueu tenir en relació amb el tractament, per part nostra, de la vostra informació personal. Aquest actua com a delegat de protecció de dades davant de tots els responsables del tractament enumerats a continuació, i les seves dades de contacte són les següents:

Correu electrònic: dpo@zipcar.com

Adreça postal:
Data Protection Officer, Zipcar
Avis Budget House, Park Road
Bracknell, RG12 2EW UK

Telèfon: +44 870 218 3830

País Responsable del tractament Informació de contacte
Regne Unit Zipcar (UK) Ltd. Adreça: Avis Budget House, Park Road, Bracknell, RG12 2EW, Regne Unit
Correu electrònic: privacy@zipcar.co.uk
Telèfon: 0333 240 9000
França Zipcar France SAS Adreça: 99 Avenue Charles de Gaulle,
92200 Neuilly-sur-Seine, França
Correu electrònic: confidentialite@zipcar.fr
Telèfon: 09 87 67 50 67
Espanya Zipcar Carsharing, SA (“Avancar”) Adreça: Pallars, 457, 08019 Barcelona, Espanya
Detalls del registre:
Zipcar Carsharing, SA (“Avancar”)
Registre mercantil de Barcelona, tom 36388, foli 0083, pàgina n. 279168/B, entrada I
CIF: A-63448237
Carrer del Pallars 457, 08019 Barcelona
Correu electrònic en castellà: privacidad@avancar.es
Correu electrònic en català: privacitat@avancar.es
Telèfon: 900 818 070
Bèlgica Zipcar Belgium BVBA Adreça: Kouterveldstraat 14, 1831 Diegem, Bèlgica
Correu electrònic en francès: confidentialite@zipcar.be
Correu electrònic en anglès: privacy@zipcar.be
Correu electrònic en neerlandès: privacy@zipcar.be
Telèfon: 078 79 09 80

És important que dediqueu tot el temps que us faci falta a llegir i entendre les disposicions d’aquesta política de privacitat. Podem contactar-vos per correu electrònic, telèfon, SMS o altres mitjans semblants per a qualsevol aspecte que hi estigui relacionat.

Aquesta política de privacitat es va repassar per última vegada amb efectes el dia 22 de maig de 2018.

POLÍTICA DE COOKIES

En aquest avís s’explica com fem servir les cookies i altres tecnologies similars al nostre lloc web i les nostres aplicacions mòbils.

Aquesta política de cookies ha estat actualitzada per última vegada el 22 de maig de 2018.

Utilitzem cookies i altres tecnologies similars d’acord amb allò que es descriu en aquest avís. En donar el vostre consentiment a aquesta Política de cookies, accepteu que puguem distingir-vos d’altres usuaris del nostre lloc web i les nostres aplicacions als efectes que s’exposen a continuació. Això ens permet oferir-vos una bona experiència d’usuari, continguts personalitzats i anuncis basats en els vostres interessos. Per exemple, podem reconèixer i recordar informació important que faciliti la navegació al nostre lloc web o la utilització de les nostres aplicacions, per exemple els paràmetres de configuració preferits.

Què són les cookies i altres tecnologies similars?

Una cookie és un petit arxiu amb lletres i números que emmagatzemem, a través del vostre navegador, al disc dur del vostre ordinador o dispositiu mòbil.

Hi ha tres tipus principals de cookies:

  • cookies de sessió: són específiques d’una visita concreta i limitades a la tramesa d’identificadors de sessió (números aleatoris generats pel servidor) perquè no hagueu de tornar a introduir informació quan navegueu en una pàgina nova o reserveu. Les cookies de sessió no s’emmagatzemen de manera permanent al vostre dispositiu, sinó que s’eliminen quan tanqueu el navegador;
  • cookies persistents: registren informació sobre les vostres preferències i s’emmagatzemen a la memòria cau del vostre navegador o al vostre dispositiu mòbil, i
  • cookies de tercers: instal·lades per persones diferents de nosaltres, poden recopilar dades a diversos llocs web o sessions.

Utilitzem cookies amb les finalitats següents:

Tipus de cookie Finalitat de la cookie
Estrictament necessàries Aquestes cookies són essencials per poder navegar pel nostre lloc web i utilitzar-ne les funcions. La informació recollida està relacionada amb el funcionament del lloc web (per exemple, llenguatge de seqüència d’ordres de lloc web i testimonis de seguretat) i ens permet oferir-vos el servei sol·licitat.
Funcionalitat Aquestes cookies recorden les eleccions fetes, per exemple el país des del qual visiteu el nostre lloc web, l’idioma i les modificacions eventuals que heu fet de la mida de font i altres components de les pàgines web que puguin personalitzar-se per millorar la vostra experiència d’usuari i adaptar les vostres visites a les vostres preferències personals, de manera que en pugueu gaudir més. La informació que recopilen aquestes galetes no es pot utilitzar per fer un seguiment de l'activitat de navegació en altres llocs web.
Rendiment/analítica Aquestes cookies recullen informació sobre com utilitzen els usuaris el nostre lloc web, per exemple quines pàgines visiteu més sovint, si rebeu missatges d’error i com heu arribat al nostre lloc web. La informació recollida per aquestes cookies s’utilitza únicament per millorar el vostre ús del nostre lloc web. De vegades aquestes cookies són instal·lades per proveïdors tercers de serveis d’anàlisi i trànsit web. Utilitzem Google Analytics. Per més informació sobre com Google tracta i recopila la vostra informació, i sobre com pot sol·licitar-ne l’exclusió, visiteu l’enllaç següent: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Direccionament selectiu o publicitat Aquestes cookies recullen informació sobre els vostres hàbits de navegació i els interessos que en deriven per fer-vos arribar publicitat més pertinent. A més a més, s’utilitzen per limitar el nombre de vegades que veieu un anunci, així com per mesurar l’eficàcia d’una campanya de publicitat. Normalment aquestes cookies són instal·lades per xarxes de publicitat terceres. Recorden altres llocs web que visiteu i aquesta informació es comparteix amb entitats terceres, per exemple agències de publicitat.
Xarxes socials Aquestes cookies permeten als usuaris compartir el nostre contingut de lloc web a xarxes socials com Facebook i Twitter. Aquestes cookies estan fora del nostre àmbit de control. Si voleu saber com funcionen aquestes cookies, consulteu les respectives polítiques de privacitat dels proveïdores de xarxes socials.

També podríem recopilar i emmagatzemar de manera automàtica determinada informació sobre la vostra interacció amb el nostre lloc web o aplicació, com per exemple l’adreça IP, el tipus de navegador, el proveïdor de serveis d’internet, les pàgines de remissió/sortida, el sistema operatiu, els segells de data/hora i altres dades que s’hi relacionen.

Podeu veure una llista de les galetes que utilitzem en el següent enllaç rellevant:
https://www.zipcar.co.uk/cookielist
https://www.zipcar.fr/cookielist
https://www.avancar.es/cookielist
https://www.zipcar.be/cookielist

En els casos en què permetem a tercers instal·lar cookies, accepteu que no tenim cap control sobre les cookies ni sobre les dades generades. Consulteu la política de privacitat del tercer si voleu més detalls sobre quina informació recopila i com la fa servir.

Google Analytics

Els nostres llocs web utilitzen el servei d’analítica web Google Analytics, subministrat per Google, Inc., societat amb domicili al 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, EUA (“Google”). Google Analytics utilitza cookies. Les cookies són petits arxius de text instal·lats al vostre ordinador que permeten analitzar com utilitzeu la plataforma. La informació generada per la cookie sobre el vostre ús de la plataforma es transmetrà a Google, que l’emmagatzemarà a servidors ubicats als Estats Units. Hem activat l’anomenada “anonimització IP” és a dir, que la vostra adreça IP serà truncada dins de l’àmbit de la Unió Europea o l’espai econòmic europeu abans de ser transferida als Estats Units. Només en casos excepcionals es transferirà l’adreça IP sencera (no truncada) a un servidor de Google ubicat als Estats Units, on serà truncada. Google farà servir aquesta informació en nom nostre per avaluar l’ús de la plataforma, recopilar informes sobre l’activitat a la plataforma i prestar altres serveis relacionats amb l’ús de la plataforma i d’internet. Google no ens proporciona dades que us puguem tornar a vincular de manera específica. Google no associarà l’adreça IP truncada que us associem a qualsevol altra dada conservada per l’organització. Podeu negar-vos a acceptar cookies seleccionant els paràmetres de configuració corresponents en el vostre navegador. Això no obstant, cal tenir en compte que, en cas de fer-ho, és possible que no pugueu utilitzar totes les funcions de la plataforma. També podeu sol·licitar que se us exclogui dels serveis de seguiment mitjançant Google Analytics amb efectes de cara al futur, descarregant i instal·lant un complement de navegador d’exclusió de Google Analytics a https://tools.google.com/dlpage/gaoptout .

Rebutjar o eliminar cookies

La majoria de navegadors web estan configurats per defecte per acceptar cookies. Això no obstant, si voleu rebutjar o eliminar les cookies (o altres tecnologies similars), consulteu l’apartat d’ajuda i suport del vostre navegador per consultar les instruccions sobre com bloquejar o eliminar cookies (per exemple: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox i Safari). Tingueu en compte que, en cas de rebutjar o eliminar cookies, és possible que no pugueu aprofitar totes les prestacions del nostre lloc web, incloses determinades funcions personalitzades.

Si voleu més informació, visiteu els llocs web de Network Advertising Initiative i Digital Advertising Alliance.

Si sou resident a la EU:

Per a més informació sobre com gestionar cookies, visiteu www.youronlinechoices.eu, que inclou informació addicional sobre publicitat comportamental i privacitat en línia.

Canvis en la Política de cookies

Aquest avís sobre les cookies pot ser actualitzat de manera ocasional.

Si canviem alguna cosa important sobre aquest Avís de Cookie, us ho notificarem mitjançant un avís al lloc web durant un període de temps raonable abans i després del canvi. També podeu consultar l'Avís de les galetes visitant el nostre lloc web.